Autor Wątek: Rangi i Podrangi  (Przeczytany 1213 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ari

  • Alpha
  • **********
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja +2/-0
    • Zobacz profil
Rangi i Podrangi
« dnia: Czerwiec 09, 2013, 17:27:18 »
Alphy (Przywódcy) - Wilki położone najwyżej w hierarchii, sprawują władzę. Do ich obowiązków należy dbanie o swoją watahę, prowadzenie nauk oraz decydowanie o przyjęciu nowych wilków pod 'swą opiekę'. Wszyscy członkowie danej grupy są zobowiązani do szanowania ich oraz słuchania.
Posiadają 10 mocy i łącznie 5000 U

Bethy (Zastępcy) - Są zaraz za przywódcami. Sprawują władzę podczas nieobecności Alph, a także służą im dobrą radą. Również zasługują na szacunek i posłuszeństwo.
Posiadają 8 mocy i łącznie 4500 U

Weterani - Wilki, które zasłużyły się dla watahy jakimiś szlachetnymi czynami, lub długim i owocnym stażem, np. byłe Alphy.
Mają 7 mocy i łącznie 3000 U

Gammy - inaczej rodzeństwo alph, nie są zbyt ważni dla watahy, tzn. są ale nie muszą ich słuchać pozostałe wilki, nie mają zbytnich zaszczytów np. rządzenia armią.
Mają 4 moce i łącznie 1500 U

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Przywódca Wojowników - Doświadczenie, honor, oddanie. To właśnie go cechuje. Zasłużony wojownik, najczęściej po przejściach. Urodzony strateg i rozsądny przywódca.
(#)

Przywódca Łowców - Wilk o bardzo dobrze wyostrzonych zmysłach. Coś może umknąć jego uszom, ale nosa nie oszuka. Znający każdą z możliwych leśnych ścieżek. Dobry strateg.
(#)

Przywódca Zwiadowców- Przebiegły do granic możliwości. Sprytny niczym sam lis. Znający się na rzeczy i potrafiący zmobilizować swoje wilki do działania bez użycia słów.
Najszybszy i zdecydowanie najwytrzymalszy ze Zwiadowców. Znający tereny watahy jak własna kieszeń. Nie ma bowiem zakątka którego by nie znał.
(#)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wojownicy - Doświadczone i zaprawione w bojach wilki. Broniące swojego stada nie tylko w czasie wojny. Strzegące jego bezpieczeństwa i niewąchające się zaryzykować życia w obronie bliskich, a nawet zupełnie obcych im wilków. Są sprytni, silni i przebiegli. Zdecydowanie najbardziej urozmaicona grupa ze wszystkich. Każdy wojownik jest bowiem inny, każdy z unikalnym podejściem do sprawy i innymi technikami. Razem potrafią działać jednak jak jedno ciało. Organizacja, honor, duma.

+ Najemnik [Poziom 4 rangi] Wilki, które wykazały się nieprzeciętnymi umiejętnościami zamkniętymi nie tylko w mięśniach ale i swym umyśle, są gotowe do podejmowania większych wyzwań i sprawdzania się oraz doskonalenia na własną łapę. Przyjacielskie potyczki niejednokrotnie zamieniane są na walki a czasem nawet i jatki, których skutki są nieprzewidywalne. Wśród wojowników panuje jednak zasada - ''Lanie się po mordzie jest dobre puki kości są całe a krew nie leje się strumieniami.'' Najemnicy niejednokrotnie samotnie, bądź łącząc się w mniejsze grupki podejmują się trudniejszych zadań i ścierają z przeciwnikami pokroju rosomaka, rysia a w drodze wyjątkowego pecha, nawet niedźwiedzia.

+ Czajka [Poziom 3 rangi] Można powiedzieć, że są w połowie. Wkucie teorii, zasad i praw jest jednak równie ważne co siła fizyczna i doskonalenie technik walki. Czajki muszą wykazać się siła własnego umysłu. Logiczne, sprawne i szybkie myślenie pod presja niejednokrotnie okazuje się kluczem do sukcesu. Obserwacja i skupienie. To przypinka dla Czajki.

+ Wojowniczek [Poziom 2 rangi] Wilczki które zdołały przetrwać pierwsze miesiące mogą być z siebie dumne. Ale nie pora na wiwaty, może i najtrudniej jest zacząć, ale jeszcze trudniej jest wspiąć się wyżej i przeżyć. Teraz podwojone treningi niejednokrotnie zbiją was z łap. Mięśnie odmówią posłuszeństwa a popodbijane oczy i zadrapania będą czymś na porządku dziennym. Trening. Trening. Trening.

+ Rekrut [Poziom 1 rangi] Zaczynając od zera w tym fachu, trzeba liczyć się z faktem, że nie dostanie się forów. Już od pierwszych minut dostaniecie bowiem w dupę. Obolałe mięśnie i wieczne treningi i to tylko na dobry początek. Tutaj teoria idzie w parze z praktyką i poczujecie to na własnej, jeszcze delikatnej i 'dziewiczej' skórze.



Łowcy - Sarny, jelenie, łosie, dziki, zające i wszelkiego rodzaju ptactwo. Wszystko to w zasięgu kłów i delikatnych nosów naszych Łowców. Ta grupa wilków odpowiedzialna za zapełnianie spiżarni stanowi jeden z istotnych elementów funkcjonowania watahy. Doskonali tropiciele i wytrwali ścigacze którzy w starciu z bykiem nie maja sobie równych.

+ Drapieżca [Poziom 4 rangi] Nieco narwani i porywczy, często jeszcze reagujący zbyt szybko ale łowcy z potencjałem i znajomością zwierzęcych szlaków. W gęstwinie czuja się wyjątkowo dobrze i mimo iż nie zawsze poradzą sobie z potężnym łosiem, tak zgrabne sarny nie stanowią już żadnego problemu. Niedoskonali, ale na dobrej drodze ku wyznaczonemu sobie dawno temu celowi.

+ Tropiciel [Poziom 3 rangi] Odróżnianie i wyłapanie tej konkretnej woni spośród tak szerokiej gamy zapachów nie jest łatwe. Młodzi Łowcy muszą zapamiętać monstrualne ilości odrębnych woni i śladów pozostawianych nie tylko na ziemi ale i pniach drzew czy nawet gałęziach. Na tym etapie uczą się rozpoznawać poszczególne gatunki zwierząt jedynie po pozostawionych przez nich 'poszlakach'.

+ Szczurołap [Poziom 2 rangi] Sarny są jeszcze stanowczo za szybkie dla ich niewprawnych łap. Ale zające i ptactwo to zupełnie co innego. Upolowanie kaczki czy jakiegoś gryzonia nie stanowi większego problemu. Ale na litość boską, od skunksów trzymajcie się z daleka!

+ Szarak [Poziom 1 rangi] Młode 'Szaraki' to wilki których pojęcie o łowiectwie kończy się na wymienieniu podstawowych gatunkach goszczących w menu każdego z nas. Od dnia dzisiejszego to się właśnie zmienia.



Zwiadowca - Wilki, które mają za zadanie zbierać informacje o stanie innych watach. Większość z nich jest na wagę złota. Im dokładniejsza informacja - tym lepiej. Bezszelestni, o wyczulonym słuchu i znikający wśród otaczającego nas świata niczym cienie. Potrafiący dobrze ocenić sytuacje i zwiać kiedy trzeba. Wszak, dobry szpieg to żywy szpieg.

+ Cichociemny [Poziom 4 rangi] Wilki na tym etapie są praktycznie o krok, wyjątkowo wielki i zdradliwy krok, od celu. Ciągłe doskonalenie swych umiejętności nie poszło na marne. Bezszelestne poruszanie się, stapianie z otoczeniem, zdolność wyłapywania istotnych informacji spośród paplaniny bezużytecznych dźwięków. To wszystko jest do ich dyspozycji, niedoskonałe wymaga jedynie oszlifowania by mogło zabłysnąć.

+ Kameleon [Poziom 3 rangi] Młodziki, które dotrwały aż do tego etapu, mogą sobie pogratulować i jednocześnie złożyć kondolencje. Od teraz zaczyna się bowiem ciężka praca w doskonalenie umiejętności kamuflażu i bezszelestnego podkradania się do obiektu zainteresowania.

+ Kanałowiec [Poziom 2 rangi] Czyli ci od brudnej roboty. Uroki bycia zwiadowcą to nie tylko siedzenie w krzakach i podglądanie płci przeciwnej podczas kąpieli w pobliskiej rzecze. Maja jeszcze pstro w głowie i marne pojęcie o szpiegowaniu. Ale wszystko jeszcze przed nimi.

+ Śledź [Poziom 1 rangi] Te wilczki dopiero zaczynające przygodę w karierze zwiadowcy muszą przetrwać pierwszy etap nauki na samej teorii i testach sprawdzających. Śledzie głównie maniakalnie skupiają się na udowodnieniu starszym, że coś potrafią. Łażąc za innymi jak cienie, z uporem maniaka i niedocenionego dziecka, są pod stała obserwacja twardych oczu starszych zwiadowców, którzy już wtedy wiedza ilu z nich dostanie szanse a ilu skończy szybciej niż zaczęło.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Posłańcy - Prywatne "przynieś, podaj, pozamiataj" każdej Alphy. Najczęściej wykonują specjalne zadania, na przykład udają się na tereny innych watah by zdobyć zioła niezbędne do leczenia różnych chorób.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Medycy - Wilki, który perfekcyjnie znają i rozpoznają zioła oraz rośliny lecznicze. Zawsze znają lek na każdą chorobę, dodając poprzez to otuchy pacjentom. Ich zadaniem jest leczenie rannych, słabych, starych lub chorych wilków ze swej watahy.
Moce 3-4 i 500 U

+ Zielarz [Poziom 2 rangi] Jeszcze węższa grupa niż poprzednio, ten stopień otrzymuje zwykle zaledwie jeden, góra dwóch z grupki początkujących. Są w stanie rozpoznać i wyleczyć podstawowe schorzenia, poskładać proste złamania i urazy mięśni. Na obecnym etapie Medycy zapoznają ich głębiej z tematem ziół, ich rozpoznaniu i zastosowań.

+ Latorośl [Poziom 1 rangi] - Osobiste wynieś, przynieś, pozamiataj każdego medyka. Chodzący tester nowych środków i chłonąca jak gąbka wiedzę ruchoma encyklopedia głupot. Krótko, bardzo, ale to bardzo początkujący nieszczęśnik z pokładami zapału, wytrwałości i talentu.


Szaman główny -Szamanem zostać nie jest łatwo, nie jest to ranga dla każdego.
Szaman główny jest wśród szamanów wzorem do naśladowania. Jako jedyny potrafi władać potężną magią zwaną voo-doo -nikt tego nie potrafi nawet alphy! Zadaniem szamana jest dbanie o członków watahy, leczenie ich ran, jest podporą psychiczną. Powracając do tego voo-doo na członkach własnej watahy nie może być użyte, na osobnikach z innych watah nie może powodować większych szkód, a najważniejsze śmierci. Szaman - Zakończył już całkowicie nauczania na szamana, jednak potrafi tylko wywoływać, zabijać duchy i inne nadprzyrodzone stwory.. Jest podporą psychiczną watahy (coś a la psycholog) i potrafi leczyć rany. Zna już  wszystkie duchy, demony itp.

+ Sheton - [poziom 2] Wie już dużo jednak wciąż jest tym upragnionym szamanem, czasem zdarza mu się nie pomóc pacjentowi itp.

+ Shiru - [poziom 1]- Nic nie umie, takie popychadło głównego szamana.  Na tym etapie przygląda się jego pracy i pomału uczy się wyrozumiałości, cierpliwości i podstawowe rodzaje duchów.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Opiekunka - Samice (w drodze niewyjaśnionych zdarzeń i wyjątków - samce) których rola polega na dbaniu o młode pokolenie. Pod ich czujnym okiem szczenięta zapoznają się z panującymi w watahach zasadami, prawami oraz podstawami przerwania. (mogą prowadzić treningi dla szczeniaków).
Moce 2-3 i 400 U

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Szczenię - Młody wilczek poznające świat i prawdziwe życie poprzez zabawę.

+ Zuch [Poziom 3 rangi] - Podrostek którego rwie do świata, zabawy, swawole, potyczki i polowanie na chrząszcze. Świecie nadchodzę! (do dwóch lat)

+ Szkrab [Poziom 2 rangi] - Wilczek spędzający wiele czasu na zabawie i nudnej teorii. (do roku)

+ Maleństwo [Poziom 1 rangi] - Drobna mała kruszynka, potrafiąca jedynie widzieć, słyszeć i człapać. (do 4 miesięcy)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Umarli - Zmarły wilk. Może się objawić, jego dusza wędruje teraz po świecie umarłych.

Wygnańcy - Wilki które obrały inna drogę i postanowiły odejść z watahy. (Nieaktywne konta.)

Zdrajcy - Osobnicy, którzy swoimi czynami przyczynili się do karygodnych szkód dla watahy.
____________________________________________________________________________________
(#) - oznacza - każdy przywódca ma:
5-7 mocy oraz łącznie 4000 U
« Ostatnia zmiana: Lipiec 14, 2013, 16:27:46 wysłana przez Ari »
Wiek:4 lata
Przydomek/ksywka:Auranti
Moce:
władanie żywiołami
nieśmiertelność
zmiennokształtność
lecznictwo
blokada cudzych umiejętności i mocy
skrzydła
przenikanie przedmiotów
rozmawianie ze wszystkimi zwierzętami i duchami
teatr marionetek (potrafię przejąć kontrolę nad ciałami innych wilków jak i nad rzeczami martwymi)
skoki w czasie (mogę przenieść siebie lub kogoś do przyszłości/przeszłości,jak również po prostu go postarzyć/odmłodzić)

Rodzina:starszy brat i trzy młodsze siostry (jedna prawie w moim wieku i dwie jeszcze młodsze)
Partnerka:na razie brak
Potomstwo:brak


Siła:1000
Szybkość i zwinność:1000
Odwaga:1000
Czujność:1000
Zręczność:1000

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
klasztorna magicbears zamburgia reallife sdzpolskirpg