Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Ari

Strony: [1]
1
Ogólne / Moce
« dnia: Czerwiec 09, 2013, 21:35:34 »
Ile kto ma mocy? To proste.
Pod nazwą użytkownika znajduje się ranga,a pod nią-"gwiazdki".
Tyle,ile masz gwiazdek,tyle możesz mieć mocy.

2
Ogólne / Rangi i Podrangi
« dnia: Czerwiec 09, 2013, 17:27:18 »
Alphy (Przywódcy) - Wilki położone najwyżej w hierarchii, sprawują władzę. Do ich obowiązków należy dbanie o swoją watahę, prowadzenie nauk oraz decydowanie o przyjęciu nowych wilków pod 'swą opiekę'. Wszyscy członkowie danej grupy są zobowiązani do szanowania ich oraz słuchania.
Posiadają 10 mocy i łącznie 5000 U

Bethy (Zastępcy) - Są zaraz za przywódcami. Sprawują władzę podczas nieobecności Alph, a także służą im dobrą radą. Również zasługują na szacunek i posłuszeństwo.
Posiadają 8 mocy i łącznie 4500 U

Weterani - Wilki, które zasłużyły się dla watahy jakimiś szlachetnymi czynami, lub długim i owocnym stażem, np. byłe Alphy.
Mają 7 mocy i łącznie 3000 U

Gammy - inaczej rodzeństwo alph, nie są zbyt ważni dla watahy, tzn. są ale nie muszą ich słuchać pozostałe wilki, nie mają zbytnich zaszczytów np. rządzenia armią.
Mają 4 moce i łącznie 1500 U

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Przywódca Wojowników - Doświadczenie, honor, oddanie. To właśnie go cechuje. Zasłużony wojownik, najczęściej po przejściach. Urodzony strateg i rozsądny przywódca.
(#)

Przywódca Łowców - Wilk o bardzo dobrze wyostrzonych zmysłach. Coś może umknąć jego uszom, ale nosa nie oszuka. Znający każdą z możliwych leśnych ścieżek. Dobry strateg.
(#)

Przywódca Zwiadowców- Przebiegły do granic możliwości. Sprytny niczym sam lis. Znający się na rzeczy i potrafiący zmobilizować swoje wilki do działania bez użycia słów.
Najszybszy i zdecydowanie najwytrzymalszy ze Zwiadowców. Znający tereny watahy jak własna kieszeń. Nie ma bowiem zakątka którego by nie znał.
(#)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wojownicy - Doświadczone i zaprawione w bojach wilki. Broniące swojego stada nie tylko w czasie wojny. Strzegące jego bezpieczeństwa i niewąchające się zaryzykować życia w obronie bliskich, a nawet zupełnie obcych im wilków. Są sprytni, silni i przebiegli. Zdecydowanie najbardziej urozmaicona grupa ze wszystkich. Każdy wojownik jest bowiem inny, każdy z unikalnym podejściem do sprawy i innymi technikami. Razem potrafią działać jednak jak jedno ciało. Organizacja, honor, duma.

+ Najemnik [Poziom 4 rangi] Wilki, które wykazały się nieprzeciętnymi umiejętnościami zamkniętymi nie tylko w mięśniach ale i swym umyśle, są gotowe do podejmowania większych wyzwań i sprawdzania się oraz doskonalenia na własną łapę. Przyjacielskie potyczki niejednokrotnie zamieniane są na walki a czasem nawet i jatki, których skutki są nieprzewidywalne. Wśród wojowników panuje jednak zasada - ''Lanie się po mordzie jest dobre puki kości są całe a krew nie leje się strumieniami.'' Najemnicy niejednokrotnie samotnie, bądź łącząc się w mniejsze grupki podejmują się trudniejszych zadań i ścierają z przeciwnikami pokroju rosomaka, rysia a w drodze wyjątkowego pecha, nawet niedźwiedzia.

+ Czajka [Poziom 3 rangi] Można powiedzieć, że są w połowie. Wkucie teorii, zasad i praw jest jednak równie ważne co siła fizyczna i doskonalenie technik walki. Czajki muszą wykazać się siła własnego umysłu. Logiczne, sprawne i szybkie myślenie pod presja niejednokrotnie okazuje się kluczem do sukcesu. Obserwacja i skupienie. To przypinka dla Czajki.

+ Wojowniczek [Poziom 2 rangi] Wilczki które zdołały przetrwać pierwsze miesiące mogą być z siebie dumne. Ale nie pora na wiwaty, może i najtrudniej jest zacząć, ale jeszcze trudniej jest wspiąć się wyżej i przeżyć. Teraz podwojone treningi niejednokrotnie zbiją was z łap. Mięśnie odmówią posłuszeństwa a popodbijane oczy i zadrapania będą czymś na porządku dziennym. Trening. Trening. Trening.

+ Rekrut [Poziom 1 rangi] Zaczynając od zera w tym fachu, trzeba liczyć się z faktem, że nie dostanie się forów. Już od pierwszych minut dostaniecie bowiem w dupę. Obolałe mięśnie i wieczne treningi i to tylko na dobry początek. Tutaj teoria idzie w parze z praktyką i poczujecie to na własnej, jeszcze delikatnej i 'dziewiczej' skórze.



Łowcy - Sarny, jelenie, łosie, dziki, zające i wszelkiego rodzaju ptactwo. Wszystko to w zasięgu kłów i delikatnych nosów naszych Łowców. Ta grupa wilków odpowiedzialna za zapełnianie spiżarni stanowi jeden z istotnych elementów funkcjonowania watahy. Doskonali tropiciele i wytrwali ścigacze którzy w starciu z bykiem nie maja sobie równych.

+ Drapieżca [Poziom 4 rangi] Nieco narwani i porywczy, często jeszcze reagujący zbyt szybko ale łowcy z potencjałem i znajomością zwierzęcych szlaków. W gęstwinie czuja się wyjątkowo dobrze i mimo iż nie zawsze poradzą sobie z potężnym łosiem, tak zgrabne sarny nie stanowią już żadnego problemu. Niedoskonali, ale na dobrej drodze ku wyznaczonemu sobie dawno temu celowi.

+ Tropiciel [Poziom 3 rangi] Odróżnianie i wyłapanie tej konkretnej woni spośród tak szerokiej gamy zapachów nie jest łatwe. Młodzi Łowcy muszą zapamiętać monstrualne ilości odrębnych woni i śladów pozostawianych nie tylko na ziemi ale i pniach drzew czy nawet gałęziach. Na tym etapie uczą się rozpoznawać poszczególne gatunki zwierząt jedynie po pozostawionych przez nich 'poszlakach'.

+ Szczurołap [Poziom 2 rangi] Sarny są jeszcze stanowczo za szybkie dla ich niewprawnych łap. Ale zające i ptactwo to zupełnie co innego. Upolowanie kaczki czy jakiegoś gryzonia nie stanowi większego problemu. Ale na litość boską, od skunksów trzymajcie się z daleka!

+ Szarak [Poziom 1 rangi] Młode 'Szaraki' to wilki których pojęcie o łowiectwie kończy się na wymienieniu podstawowych gatunkach goszczących w menu każdego z nas. Od dnia dzisiejszego to się właśnie zmienia.



Zwiadowca - Wilki, które mają za zadanie zbierać informacje o stanie innych watach. Większość z nich jest na wagę złota. Im dokładniejsza informacja - tym lepiej. Bezszelestni, o wyczulonym słuchu i znikający wśród otaczającego nas świata niczym cienie. Potrafiący dobrze ocenić sytuacje i zwiać kiedy trzeba. Wszak, dobry szpieg to żywy szpieg.

+ Cichociemny [Poziom 4 rangi] Wilki na tym etapie są praktycznie o krok, wyjątkowo wielki i zdradliwy krok, od celu. Ciągłe doskonalenie swych umiejętności nie poszło na marne. Bezszelestne poruszanie się, stapianie z otoczeniem, zdolność wyłapywania istotnych informacji spośród paplaniny bezużytecznych dźwięków. To wszystko jest do ich dyspozycji, niedoskonałe wymaga jedynie oszlifowania by mogło zabłysnąć.

+ Kameleon [Poziom 3 rangi] Młodziki, które dotrwały aż do tego etapu, mogą sobie pogratulować i jednocześnie złożyć kondolencje. Od teraz zaczyna się bowiem ciężka praca w doskonalenie umiejętności kamuflażu i bezszelestnego podkradania się do obiektu zainteresowania.

+ Kanałowiec [Poziom 2 rangi] Czyli ci od brudnej roboty. Uroki bycia zwiadowcą to nie tylko siedzenie w krzakach i podglądanie płci przeciwnej podczas kąpieli w pobliskiej rzecze. Maja jeszcze pstro w głowie i marne pojęcie o szpiegowaniu. Ale wszystko jeszcze przed nimi.

+ Śledź [Poziom 1 rangi] Te wilczki dopiero zaczynające przygodę w karierze zwiadowcy muszą przetrwać pierwszy etap nauki na samej teorii i testach sprawdzających. Śledzie głównie maniakalnie skupiają się na udowodnieniu starszym, że coś potrafią. Łażąc za innymi jak cienie, z uporem maniaka i niedocenionego dziecka, są pod stała obserwacja twardych oczu starszych zwiadowców, którzy już wtedy wiedza ilu z nich dostanie szanse a ilu skończy szybciej niż zaczęło.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Posłańcy - Prywatne "przynieś, podaj, pozamiataj" każdej Alphy. Najczęściej wykonują specjalne zadania, na przykład udają się na tereny innych watah by zdobyć zioła niezbędne do leczenia różnych chorób.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Medycy - Wilki, który perfekcyjnie znają i rozpoznają zioła oraz rośliny lecznicze. Zawsze znają lek na każdą chorobę, dodając poprzez to otuchy pacjentom. Ich zadaniem jest leczenie rannych, słabych, starych lub chorych wilków ze swej watahy.
Moce 3-4 i 500 U

+ Zielarz [Poziom 2 rangi] Jeszcze węższa grupa niż poprzednio, ten stopień otrzymuje zwykle zaledwie jeden, góra dwóch z grupki początkujących. Są w stanie rozpoznać i wyleczyć podstawowe schorzenia, poskładać proste złamania i urazy mięśni. Na obecnym etapie Medycy zapoznają ich głębiej z tematem ziół, ich rozpoznaniu i zastosowań.

+ Latorośl [Poziom 1 rangi] - Osobiste wynieś, przynieś, pozamiataj każdego medyka. Chodzący tester nowych środków i chłonąca jak gąbka wiedzę ruchoma encyklopedia głupot. Krótko, bardzo, ale to bardzo początkujący nieszczęśnik z pokładami zapału, wytrwałości i talentu.


Szaman główny -Szamanem zostać nie jest łatwo, nie jest to ranga dla każdego.
Szaman główny jest wśród szamanów wzorem do naśladowania. Jako jedyny potrafi władać potężną magią zwaną voo-doo -nikt tego nie potrafi nawet alphy! Zadaniem szamana jest dbanie o członków watahy, leczenie ich ran, jest podporą psychiczną. Powracając do tego voo-doo na członkach własnej watahy nie może być użyte, na osobnikach z innych watah nie może powodować większych szkód, a najważniejsze śmierci. Szaman - Zakończył już całkowicie nauczania na szamana, jednak potrafi tylko wywoływać, zabijać duchy i inne nadprzyrodzone stwory.. Jest podporą psychiczną watahy (coś a la psycholog) i potrafi leczyć rany. Zna już  wszystkie duchy, demony itp.

+ Sheton - [poziom 2] Wie już dużo jednak wciąż jest tym upragnionym szamanem, czasem zdarza mu się nie pomóc pacjentowi itp.

+ Shiru - [poziom 1]- Nic nie umie, takie popychadło głównego szamana.  Na tym etapie przygląda się jego pracy i pomału uczy się wyrozumiałości, cierpliwości i podstawowe rodzaje duchów.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Opiekunka - Samice (w drodze niewyjaśnionych zdarzeń i wyjątków - samce) których rola polega na dbaniu o młode pokolenie. Pod ich czujnym okiem szczenięta zapoznają się z panującymi w watahach zasadami, prawami oraz podstawami przerwania. (mogą prowadzić treningi dla szczeniaków).
Moce 2-3 i 400 U

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Szczenię - Młody wilczek poznające świat i prawdziwe życie poprzez zabawę.

+ Zuch [Poziom 3 rangi] - Podrostek którego rwie do świata, zabawy, swawole, potyczki i polowanie na chrząszcze. Świecie nadchodzę! (do dwóch lat)

+ Szkrab [Poziom 2 rangi] - Wilczek spędzający wiele czasu na zabawie i nudnej teorii. (do roku)

+ Maleństwo [Poziom 1 rangi] - Drobna mała kruszynka, potrafiąca jedynie widzieć, słyszeć i człapać. (do 4 miesięcy)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Umarli - Zmarły wilk. Może się objawić, jego dusza wędruje teraz po świecie umarłych.

Wygnańcy - Wilki które obrały inna drogę i postanowiły odejść z watahy. (Nieaktywne konta.)

Zdrajcy - Osobnicy, którzy swoimi czynami przyczynili się do karygodnych szkód dla watahy.
____________________________________________________________________________________
(#) - oznacza - każdy przywódca ma:
5-7 mocy oraz łącznie 4000 U

3
Ogólne / Nasza Waluta
« dnia: Czerwiec 09, 2013, 16:02:50 »
Czym tu płacimy?
Rainbow Cash i Rainbow Coins

1 RCa=50 RCo


Na początek gry dostajesz 35 RCa

4
Inne / Bla,bla,bla...
« dnia: Czerwiec 09, 2013, 15:59:03 »
Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim!

5
Reklamy / Reklamy
« dnia: Czerwiec 09, 2013, 15:58:11 »
Tutaj możecie zareklamować wszystko-od sklepów spożywczych po wasze własne fora ;D

6
Ogólne / Poszukiwania
« dnia: Czerwiec 09, 2013, 15:55:59 »
Szukasz kogoś?Partnera,partnerki,a może rodziny?
Zgłoś się tutaj!

7
Ogólne / Co i jak?
« dnia: Czerwiec 09, 2013, 15:54:56 »
O co tu chodzi?
Otóż,kiedy się tu urodziłem,były tu dwie wrogie sobie watahy-wataha basiorów i wataha wader.Zdziwiło mnie to trochę,ale do teraz nie wiem,skąd wywodził się ten konflikt...Teraz,od kiedy ja tu panuję jako alpha,watahy żyją w zgodzie.Postanowiłem jednak kontynuować tradycję rozdzielenia watahy na dwie,w zależności od płci.

8
Zapisy / Podpis
« dnia: Czerwiec 09, 2013, 15:02:41 »
W podpisie musisz mieć:
-wiek,
-moce,
-partnera/partnerkę,
-potomstwo,
-rodzinę (jeśli masz),
-umiejętności.

9
Zasady / Zasady ogólne
« dnia: Czerwiec 09, 2013, 14:59:37 »
Obowiązuje tu kilka zasad:
1.Nie obrażamy innych użytkowników
2.Jak przeklinamy,to z cenzurą (*)
3.Zabronione są multikonta
4.Nie sterujemy nie swoimi postaciami (chyba że sami ją wymyślimy)
5.Staramy się przestrzegać ortografii
6.Wątki możecie zakładać sami (zaoszczędzicie mi trochę roboty xD)
7.Jeśli chcesz założyć nowy dział lub nową kategorię-poproś mnie,a to zrobię ;)
8.Dobrze się bawimy :D

10
Profile / Ari
« dnia: Czerwiec 09, 2013, 14:52:26 »
Imię:
Ari

Płeć:
Basior

Wiek:
4 lata

Zainteresowania:
Heh...różne :p

Charakter:
nigdy się nie poddaje,uczuciowy,czasem zabawny,stara się być rodzinny,zazwyczaj miły,zawsze stanie w obronie przyjaciół i dzieci

Historia:
Moja historia? Heh...urodziłem się w tej watasze wraz ze starszym bratem.Byłem synem alphy,dlatego przejąłem jego posadę...ale droga do tego nie była łatwa.
Miałem jeszcze młodszą siostrę przyrodnią.Kochałem ją nad życie,praktycznie się nie rozstawaliśmy,tak samo jak z moim bratem.Życie z samym ojcem-alphą nie było łatwe.Na dodatek te ciągłe zmiany partnerek i wojna z waderami...nie mogliśmy tego znieść.Mój starszy brat kilka razy próbował go zabić,by w końcu mógł zapanować spokój...ale ojciec był silniejszy.Wygnał go z watahy,chcąc go zabić,ale udało mi się go jakoś powstrzymać.Potem urodziła się kolejna siostra przyrodnia,a potem jeszcze kolejna...Miałem dość.Zabiłem ojca i przejąłem watahę.Dzięki mnie zapanował spokój,ale moje szczęście nie trwało długo...Ludzie.Przyszli i wybili prawie wszystkie wilki z obu watah.Zostało nas niewiele...na szczęście nie znaleźli moich sióstr,które wtedy były u mojego starszego brata.Od tamtej pory zostałem tu sam,a siostry,dla ich bezpieczeństwa,na stałe przekazałem bratu.Staram się teraz odbudować watahy,zachowując nasze tradycje i mam nadzieję,że mi się uda.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Moce:
władanie żywiołami
nieśmiertelność
zmiennokształtność
lecznictwo
blokada cudzych umiejętności i mocy
skrzydła
przenikanie przedmiotów
rozmawianie ze wszystkimi zwierzętami i duchami
teatr marionetek (potrafię przejąć kontrolę nad ciałami innych wilków jak i nad rzeczami martwymi)
skoki w czasie (mogę przenieść siebie lub kogoś do przyszłości/przeszłości,jak również po prostu go postarzyć/odmłodzić)


Ranga:
Samiec Alpha

Przydomek/ksywka:
Auranti

Armia:
Dowódca wszystkich armii,zawsze walczy ze wszystkimi

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Siła:
1000

Szybkość i zwinność:
1000

Odwaga:
1000

Czujność:
1000

Zręczność:
1000

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rodzina:
starszy brat i trzy młodsze siostry (jedna prawie w moim wieku i dwie jeszcze młodsze)

Partnerka:
na razie brak

Potomstwo:
brak

Przyjaciele:
na razie brak

Wrogowie:
brak

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Towarzysz:
Może nie jest duży,ale z pewnością go kocham.Moim towarzyszem jest zwykła myszka,która mi towarzyszy od dawna.Nazywa się Piko.

Moce towarzysza:
Może to jest nierealne,ale Piko potrafi zmienić się w pikachu i jest nieśmiertelny!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zdjęcia:
Ja:
http://haunthid.deviantart.com/art/AT-Say-something-313149304
http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2012/315/c/4/ga___happy_nameday__3_by_greenissy-d5kn6rf.png
http://roxypuppygirl.deviantart.com/art/AT-Annoyed-like-Hell-311492782

Siostra:
http://greenissy.deviantart.com/art/Thanks-D-281434369?q=gallery%3Agreenissy%2F24670053&qo=46
http://greenissy.deviantart.com/art/Dark-side-of-my-heart-276833616
http://greenissy.deviantart.com/art/Amy-ID-211381068?q=gallery%3Agreenissy%2F25651226&qo=10
http://fc08.deviantart.net/fs71/i/2012/276/8/5/speedpaint___she_wolf_by_greenissy-d5go40j.png
http://fc01.deviantart.net/fs70/i/2012/269/2/f/my_cats_by_greenissy-d5fyn2v.png
http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2012/199/6/3/fallen_by_bogigirl95-d57ptdx.png

Ja z siostrą:
http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2013/011/c/5/snoooow_by_greenissy-d5r67es.png

Brat z siostrą:
http://greenissy.deviantart.com/art/Halloween-333226938
http://greenissy.deviantart.com/art/Amy-and-Viper-287098852
http://greenissy.deviantart.com/art/SOHA-ne-versenyezz-Bugatti-ellen-xD-275740803

Ja jako człowiek z najmłodszą siostrą:
http://greenissy.deviantart.com/art/Pacsi-295035181

Prawie najmłodsza siostra:
http://greenissy.deviantart.com/art/Happy-Bday-324616313
http://greenissy.deviantart.com/art/PCM-Saga-285721581
http://greenissy.deviantart.com/art/AT-Saga-300591462?q=gallery%3Agreenissy%2F25716233&qo=20
http://ricappy.deviantart.com/art/PC-Promises-315950505?q=gallery%3Aricappy%2F43779186&qo=49

Brat:
http://greenissy.deviantart.com/art/Magic-Forest-356929073

Brat ze swoją córką:
http://greenissy.deviantart.com/art/Happy-Bday-DDDDDDD-349726471

Ja z bratem:
http://greenissy.deviantart.com/art/Collab-Bad-Boyz-309985459

Siostra jak była mała:
http://greenissy.deviantart.com/art/IDDDDDD-337198184
http://greenissy.deviantart.com/art/Cute-324096491

11
Profile / Formularz
« dnia: Czerwiec 09, 2013, 14:34:23 »
Każdy zakłada swój profil:
Imię:
Płeć:
Wiek:
Zainteresowania:
Charakter:
Historia:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moce:
Ranga:
Przydomek/ksywka:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Siła:
Szybkość i zwinność:
Odwaga:
Czujność:
Zręczność:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rodzina:
Partner/partnerka:
Potomstwo:
Przyjaciele:
Wrogowie:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------Towarzysz:
Moce towarzysza:

12
Zapisy / Zapisy
« dnia: Czerwiec 09, 2013, 14:26:35 »
Tutaj się zapisujemy.Aby zostać pełnoprawnym członkiem watahy,musisz podać:
Imię:
Płeć:
Wiek:
Zainteresowania:
Charakter:
Historia (nie musi być długa/cała):
Gdzie chcesz mieć jaskinię?:
Proponowana ranga:

Musisz również rozdzielić umiejętności (250U):
Siła:
Szybkość i zwinność:
Czujność:
Odwaga:
Zręczność:

Strony: [1]
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
piraci wilcze-zycie nazarinh com westsnipes